Veckans meny!

Det är som att flera kilo lättas från mina axlar
när jag känner att jag har veckan under kontroll,
när det är struktur
och saker och ting är planerade,
tex vad man ska äta.

Här kommer denna veckans inplanerade maträtter,
kanske något som kan inspirera även dig?

Måndag - Lättaste laxen
från min egen blogg.
Tisdag - Lättlagad tomat och korvgryta
från Jennys Matblogg.

IMG_5235

Onsdag - Gröt som vi brukar ha som ett återkommande inslag
till middag, på barnens efterfrågan.
Torsdag - Wrap med fläskfilé, sallad och svamp
från Coop.se

Bild på Wrap med fläskfilé, sallad och svamp

Fredag - Middagsgäster som vi bjuder på Sushi (köpt)
och någon god efterrätt.
Lördag- Chili con carne med tillbehör,
enligt eget recept.
Söndag- Ris, ugnsstekt kyckling samt Indisk mangoldgryta,
den sistnämnda från bloggen Amy's piece of cake
(en blogg med massa vegetariska samt indiska rätter, mums!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är de skönt när allt är planerat :)

Kram Anna

2012-01-24 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0