Kommande veckas matleverans!



På måndag är det dags igen för leveransen,
som jag faktiskt tänkte avboka den här gången på grund av olika anledningar.
Men så blev det inte och glad är jag för det nu,
för oj vad mycket gott vi ska få laga nästa vecka.

Veckans meny vecka 48

A Medel: Stekt kolja med krämiga grönsaker och potatis
B Medel: Kantarellrisotto med edamamesallad
C Snabb: Citron- och rosmarinkyckling med avorioris
D Snabb: Renskavspanna med tagliatelle och broccoli
E Tuff: Fläskkarré med kaneldoftande rödkålssallad och potatiskross

Kommer här att få testa edamamebönor som jag länge varit nyfiken på samt rödkålssallad. Det är något som inte kännts lockande, men nu får jag allt ge det en chans.

Får återkomma med utlåtande om rätterna, bilder och något recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0