Nu är loppet genomfört!




Mkt nöjd över dagens insats i Kivijärviloppet.

jag sprang 5 km på tid i ett terränglopp,
och det blev en större utmaning än jag anat.

Hade mer föreställt mig ett terränglopp som smala skogsvägar,
men nej det var i skogen, på smala stigar, med sten, myrer, ängar, och rötter som inslag.
Det var en utmaning men främst en upplevelse och en bedrift.

Höll samma tempo som jag gör på Ormberget i spåren,
och det här var en betydligt mer krävande bana,
och fixade rundan utan att stanna,
men var VÄLDIGT trött när jag lycklig sprang i mål.

Här på bilden har jag precis fått min medalj
och är så nöjd så nöjd!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra jobbat!

2011-08-13 @ 22:40:08
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jättefin bild på glada dig!

2011-08-14 @ 20:07:08
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Heja heja...

2011-08-15 @ 08:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0