Linas Matkasse



Imorgon kommer efterlängtade Linas Matkasse,
hemleverans av recept och varor som kommer varannan vecka.
Det har varit uppehåll under sommaren och väldigt efterlängtat.

Men imorgon kväll är det dags igen och veckan kommer bestå av massa god mat,
som bara behöver tillagas.
Några få varor behöver kompletteras då vi har allergier i familjen,
men är sällan något problem.

Kommande vecka kommer vi få äta;

Kryddiga färsbiffar med potatissallad och indisk raita

Ratatouille med paprikakryddad quorn och ris

Mozzarellafylld lövbiff med pepprig ruccoladressing och pasta

Varmrökt lax med dill- och senapsdressad pärlcouscous

Grillad kycklingfilé med sparris och ugnsbakad potatis

Blir en toppenmatvecka och passar rätt bra när vi har en vecka då det händer rätt mkt,
men med den här kassen får vi ändå vällagad bra mat.

Under Augusti månad har Linas matkasse en speciell kampanj och om du använder min kod när du registrerar dig som medlem (inget köptvång) så får du första gången en fruktkasse på köpet.
Du betalar alltså 499 kr för 5 rätter för 4 portioner samt en fruktkasse med 4,5 kg frukt.
Det är billigare än att handla varorna själv.
Min kod: K680009

Uppge den vid beställning så får du fruktkassen på köpet och jag får 5 extra poäng.
Win- win!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Äter barnen all mat ni lagar från kassen? Det är ju ändå ganska speciella rätter, tycker jag. Vad använder du dina samlade poäng till?

2011-08-21 @ 21:20:53
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion Thorneus

Ja barnen äter det mesta från påsen, ibland ändrar vi lite då de tex inte äter skaldjur så gärna.

Kommande vecka kan jag inte se något som de inte skulle gilla.

Men då barnen inte äter mjölk får man ju ändra lite och även till Peter som inte äter kött, men det är ju bara som vanligt hos oss.

Poängen använder jag nog så småningom till att få billigare matkassar :)

Jag tycker det helt klart är värt att prova.

2011-08-21 @ 21:26:32
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0