Mysdag!

Härligt med en extra ledig dag mitt i veckan igen.
Alldeles underbart!
 
Barnen och deras kompisar har lekt på inne och ute hela dagen.
Kan bara inte få nog av alla barnskratt och bus.
 
 
Vi har påtat på och rensat i vår lilla trädgård.
Planerat och skissat hur vi vill ha det över en kopp kaffe.
Lite med känslan att vi har all tid i världen och inget som stressar.
Fantastiskt skön känsla mellan varven.
 
Bakade ännu en lakritskladdkaka som vi bjöd kvällens gäster på,
tillsammans med hallon och vaniljglass.
 
 
Jag älskar att spela spel och tycker det är ett ypperligt sätt att umgås.
Tyvärr blir det alldeles för sällan men ikväll utmanade jag min sambo i en omgång Blokus.
Ett strategispel för hela familjen.
Gissa vem som vann???
 
Nu är det iallafall tack och Gonatt från mig och ser fram emot morgondagen med en ledig dag tillsammans som än så länge är helt blank,
förrutom att grilla gott till middag.
 
Natti Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0