En helt vanlig VAB dag!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Andra dagen hemma med lilleman,
som är rätt pigg men med en ruskig hosta. 
Några dagars inhalerande börjar ge verkan och låter
som att kraxandet börjar ge med sig.
 
Dagen har såhär långt bestått av massa mys, lek och spel.
Lilleman har badat och så har vi börjat planera inför kommande 5års dag.
Jag har hunnit med lite städning, vilket jag ska fortsätta med nu när han 
sitter och ser film.
 
Gluggen blev ännu större då andra tanden ploppade ut, äntligen.
 
Två urmysiga dagar hemma,
och känner mig så sugen på att vara på jobbet,
så ser fram emot kvällens pass på fritidsgården och galna fredagarna 
på Draken.
Någon hemmafru skulle jag nog inte passa som :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0