Kroppen är fantastisk!

 
Har just kommit in från en härlig promenad i det vackra vädret.
 
Vaknade trött efter att barnen tjorvat inatt, lite stressad både jobbmässigt och med vardagslivet som ska styras upp.
Det första jag ville göra var att gå hem och vila efter jag lämnat barnen,
men dressade om till träningskläder och laddade upp mig med kaffe,
och tog istället en härlig powerwalk och samlade massa energi.
 
Tänk vad kroppen är fantastisk son med lite motion och frigörandet av endorfiner
så känner man sig piggare och starkare än nånsin.
Alla stresstankar som bortblåsta och kom hem mkt mer nöjd än när jag gick iväg.
 
Men ikväll blir det med säkerhet en tidig kväll för energin från promenaden räcker ju inte hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0