Kvällens 3 Positiva

Efter lite påtryckningar tänkte jag ge mig på ett inlägg. Blir inte lika många inlägg som tidigare då inspirationen inte riktigt finns där.

Tänkte börja med Kvällens 3 Positiva för att påminna mig själv lite om allt fantastiskt jag har i mitt liv.

1) Hämtade hem oerhört glada och nöjda barn. Mina egna två och ett bonusbarn som fortsatte i samma positiva glada anda hela kvällen.

2) Har avnjutit årets första pepparkakor här hemma. Mmmmm....

3) Myser i hemmets trygga vrå ikväll med te och slappande. Absolut underbart mellan varven!


Kommentarer
Postat av: Lia

Mmmm pepparkakor. Såg julmust häromdagen på affären och även om det kändes lite tidigt så längtar jag till det där första glaset. Full fart mot julen ;)

2012-10-09 @ 23:55:57
URL: http://litenlia.blogg.se
Postat av: Anna

Saknat dina inlägg och glada/positiva budskap.
Kram
Anna

2012-10-10 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0