Kvällens 3 positiva

Ikväll känner jag att det är dags för en liten positiv anda lista, nämligen kvällens 3 positiva.

1) Fantastiska ungdomar jag har förmånen att arbeta med på båda mina jobb. De driver en till vansinne lika ofta som de bjuder på sig själva. Går oftast hem med ett leende på läpparna.

2) Fantastiska kollegor jag har förmånen att arbeta med på båda mina jobb. De inspirerar mig, får mig skratta och också fundera lite. Tack för att jag får jobba med er!

3) Det är ett fullständigt kaos här hemma inför flytten, men det är en sån där spänning i luften. Ungefär en Sån där känsla man har när man ska resa någonstans.

Som ni märker känner jag mig rätt nöjd med tillvaron just nu och den stora förändringen som sker i vårt liv.


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig fantastiska ungdomar och kollegor, synd bara att ni är en bit bort...
Tänk att nu är de dags att ta ett nytt steg, nytt hem :)
Stor Kram
Anna

2012-11-29 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0