Energiboost

Idag passar jag på att energiboosta mig lite för energinivån är inte på topp.

När jag pratar med barnen om energi och tålamod refererar jag ofta till Tvspelsvärlden. Tex SuperMario som har en viss energi till han inte orkar mer. Tycker det blir väldigt tydligt att både förklara så för barnen och även att förstå själv.

När jag tittar ut på regn och rusk och grådis så tappar jag direkt energi.

Just den här tiden med tråkigt väder, mkt på båda mina jobb och massa inför flytten så blinkar min energinivå alarmerande lågt.

Kände att det behövdes en rejäl energiboost så idag blev det mysig frukost allena med tända ljus, loungemusik på Spotify, Kuriren och en massa lugn och ro. Lite mjuk yoga och min dagliga meditation. Ja då borde jag vara laddad inför dagens två jobbpass.

Dags att energiboosta vidare!


Kommentarer
Postat av: Anna

bara att ta hand om dig så att du orkar med :) Vi måste boka en ny fika snart
Kram
Anna

2012-11-23 @ 19:16:59
Postat av: Marion

Man behöver de stunderna ibland och det ger sååååå mkt ny energi.
Ni får komma till mig på fika när jag flyttat. Kram

2012-11-25 @ 23:35:01
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0