Running

En inplanerad promenad med en god vän blev inställd ikväll och bestämde mig istället för årets premiär löprunda på Ormberget.

Blev rätt sent och kändes sådär motigt att komma iväg, tung i benen och i motivationen. Men tog mig iväg och i takt med att jag sprang spåret försvann också motståndet.

Det vet jag innerst inne och det är därför jag tar mig iväg.

Idag blev det ett intervallpass för att öka på tiden lite.

Uppvärmning 5 min(rask gång)
Intervall spring 2 min
Gå 1 min. * 10 ggr
Nedvarvning 5 min( lätt joggning)

Ett skönt pass när man känner att kroppen får arbeta och fokuserar på att få ner tiden per km.

Strechning och dusch och man är som en ny människa.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter ljuvligt! Ingår detta i programmet du kör för milen?

2012-05-28 @ 23:14:03
URL: http://mindulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion

Jag och mina program, det är programmen som är verktygen för att hålla min motivation uppe.

Det här är ett pass i programmet mot att springa milen. I programmet är det olika slags pass, längre distanser, kortare distanser, sprintlopp, intervallpass. Det är toppen.

2012-05-29 @ 09:50:52
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0