Semesterhälsningar!

Glada semesterhälsningar här från Kata Beach, Thailand.

Har det absolut härligt med massa lata sköna dagar. Den tropiska värmen är både alldeles underbar men ibland vill man bara kyla ner sig. Tur det finns AC lite överallt.

Idag torsdag har det varit ca 35 grader varmt och strålande sol hela dagen.

Började dagen med färsk frukt och massa godsaker från frukostbuffen. Sen dags för Bamseklubb och idag var temat Undervattensvärld. När barnen roade sig med kompisar där så var vi hurtiga föräldrar i gymmet. Har fått riktigt flyt på löpbandet.

Efter gym och Bamse klubb drog vi vidare med taxi till stranden i Nai Harn. En rätt liten strand med höga höga vågor. Barnen roade dig hela dagen med att bli jagad av vågorna och själv satt jag vid strandkanten mest hela dagen. Det är så otroligt rogivande med havsluften och bruset från de storslagna vågorna. Det är Thailand för mig.

Tillbaka vid hotellet blev det ännu lite bad i poolen. Båda barnen har blivit så duktiga i vattnet. Storeman tränar för fullt på simningen och tar några simtag helt själv. Lilleman kom igår på hur man dyker så honom ser man bara under ytan.

Kvällen avslutades med strosande och god thaimiddag, very spicy! Thailändarna är som tokiga i lilleman och alla vill ta honom i hand och känna på han, mkt uppskattat med all uppmärksamhet.

Nu sover mina tre killar och dags hoppa isäng för mig också,
En ny dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0