Kvällens 3 positiva

Det var länge sen jag skrev inlägget "kvällens 3 positiva", men idag blev jag påmind om det på bloggen http://snorochglamour.blogspot.se/.

Så här kommer 3 positiva från idag, just idag när jag behöver det lite extra.

1. Jag har världens finaste barn som trots en urtrött mamma fixar läget och har roligt tillsammans. Som att tillsammans spela Super Mario med maximal inlevelse och många skratt.

2. Vi har lyckats pyssla det riktigt påskmysigt här hemma, vilket påminner om oss stundande högtid. Familjens favorithelg med massa mys tillsammans med fammo och faffa i stugan i Kivijärvi.

3. Att vi har fina människor kring oss som ställer upp när man behöver och finns där. Idag fick barnen åka iväg och se Mästerkatten på bio och jag fick en välbehövlig vila.


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina barn och fin mamma :)

Kram

Anna

2012-03-31 @ 21:23:21
Postat av: Jenny

Ja, att ändå fokusera på positiva saker även i jobbigare stunder lyfter!

2012-04-01 @ 21:32:28
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0