Dagens...

Idag, näst sista dagen, har vi försökt njuta lite extra mkt av karamellen.

Barnen iväg på Bamseklubb med Fest i Bamsehuset. På bilden ser ni hela gänget på morotsjakt. De är ju bara så söta.

Jag och sambon tillbringade ett tag i gymmet och jag körde ett härligt löppass på bandet.

Pooldag sen med massa mys, bus och bad.

Jag smet också iväg för en sista massage, sån njutning. 60 min swedish massage för 125 kr av en utbildad massör på hotellets spa. Underbart!

Färsk frukt vid poolkanten, 0,5 melon i bitar för ca 10 kr. Vilken lyx!

Avslutade kvällen med indiskt och sen kaffe, kaka och sorbet på ett koffeehouse. Härlig avslutning!

Gonatt mina vänner, imorgon är sista dagen på denna resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0