Duktiga jag

Förra veckan blev jag uppringd av Dialect för att förlänga mitt mobilabbonemang. Toppenbra och fick med en mobil på köpet. En Optimus smartphone med massa tillbehör och bla bla bla.

Jag har absolut ingen koll på telefoner men vet att jag behöver en ny och vill ha en smartphone. Min käre sambo tyckte minsann inte att jag gjort nåt bra klipp direkt och började genast kolla upp andra erbjudanden.

Men, hör till saken så var jag nu tvungen att ringa tillbaka och ändra mitt erbjudande. J.O .B.B.I.G.T!!!!!!!

Men tog nu tag i saken och trots att killen i kundtjänst fortsatte försöka få mig att behålla mitt första erbjudande och tom erbjöd mer så stod jag på mig.

Så nu har jag en Samsung Galaxy s3 på väg till mig med alla tillbehör och deluxeskal osv för samma pris. Shit vad duktig jag känner mig som stod på mig och fixade det här. Helt klart är jag värd en så snygg mobil bara därför.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bara låna boken! Den är utläst och det finns ingen före dig i kö =)

2012-06-13 @ 20:55:20
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Kollegan Sussi

Helt rätt att du gjorde det :)

2012-06-13 @ 22:01:29
Postat av: Mamma till 4

Säkert grym!

Själv älskar jag min ipohoe:)

Kram kram!

2012-06-13 @ 22:29:29
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0