En mysig utflykt med mina pojkar

Idag hade jag och pojkarna hela dagen helt för oss själva. Deras önskemål var ett besök på Gultzaudden och det fick det bli. Lite halvmulet under em så bada var de inte sugna på, men att klättra och klättra. Sen några åk i den långa backen ner till stranden med kickbike. Avslutade med en glass på mysiga café Uddén och till vår glädje fanns där laktosfri glass. Blir alltid lika glad när man inser att de tänkt på oss allergiker. Plus i kanten för det. Många foton, trevliga tankar tillsammans och storkillen envisades absolut med att bjuda mig på glass. Man tackar! När pappa slutade jobbet for vi dit för ett litet studiebesök, alltid lika spännande att göra besök där. En mysig dag då vi fick massa tid att bara vara, att vara tillsammans. Men imorgon är vi hela familjen samlad och lediga igen och nya utflykter och äventyr är på gång.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härliga, härliga bilder!
Fin du är i dina fina klänning.

2012-07-18 @ 23:41:41
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se
Postat av: Anna

Ni ser ut att ha de väldigt bra på semestern :)
Kram
Anna

2012-07-19 @ 20:03:09
Postat av: Marion

Älskar min underbara blå klänning,
En riktig sommarklänning!

2012-07-20 @ 00:10:12
URL: http://marionsblogg.blogg.se/
Postat av: Marion

Älskar min underbara blå klänning,
En riktig sommarklänning!

2012-07-20 @ 00:10:12
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0