Love is in the air!

Ni som brukar läsa min blogg får ofta läsa om personer jag har omkring mig,
om mina fina inspirerande vänner
och mina kloka kollgor.

Jag har verkligen tur som har så mycket fint omkring mig,
som ger så mycket av sig själva
och också så mycket till mig.

Häromsistem är det en klok kollega som varit i farten
och berättat om hur hon och hennes man
brukar bestämma dater med varandra
och hur viktigt det är att man hittar på saker tillsammans.


Hmmmmm...

Sagt och gjort,
barnen ska iväg till farmor på sleepover,
jag jobbar ju iochförsig fredag och lördag kväll,
men nåt måste man väl kunna hitta på.

Imorgon bitti efter en god natts sömn
ska vi datea på morgonkvisten
och njuta av en fantastisk hotellfrukost,
i enbart varandras sällskap
och utsikt över Stadsparkens
i vinterns skrud.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Haha jaa, de är verkligen farligt goda. Speciellt om man har daim i ;D Har lagt ut receptet nu om du är sugen. Vilket som, hoppas du har en mysig kväll :} Kram!

2012-01-14 @ 22:23:17
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Jenny

Nice! Ha det så mysigt!

2012-01-14 @ 23:27:30
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra Marion man ska ta till alla tillfällen , boka date så ofta man kan. Vår nästa är den 27e feb om nu inte nått händer ;)

Kram Anna

2012-01-14 @ 23:59:42
Postat av: Eva

Vad mysigt det låter!!

Tack så mycket. Ja visst är hunden söt. Så snäll och go ;)

2012-01-15 @ 10:42:19
URL: http://evali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0