Dagens uppgift för min saxtokiga son!


Skrev ju för någon dag sedan om min käre son
som bara vill klippa och klippa,
och då menar jag i allt.
Fick tipset av en fin pedagog att fixa klippövningar,
och det är nu gjort.

Dagens uppgift för min son blir att klippa
på markerde ark

som detta.
Hittade det på kidslearingstation.com
där det finns många fler ifall du är sugen att kolla.

Den stora uppgiften blir dock att klippa ut delarna till en elefant,
färglägga och klistra ihop.


Den här söta elefanten och många fler figurer att klippa ut
hittade jag på bloggen
makinglearingfun.com

Visar resultatet senare!


Kommentarer
Postat av: Amy's piece of cake

Tack för tipset, något för min äldste son! :)

2012-01-04 @ 14:24:59
URL: http://amyspieceofcake.blogspot.com
Postat av: Jenny

Precis så! Den elefanten har jag också sett. Har ett gäng liknande någonstans... men frågan är var...

2012-01-04 @ 17:16:36
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0