B.L.I.N.G.O!

Tidigare idag när jag surfade runt på lite olika bloggar
såg jag lite nytt från ett favvomärke,
Blingo.

Här och här kan du ser snygga kläder från denna kollektion.



Jag bara älskar den här sjalen och tröjan.

Och gissa om jag blev glad när jag till min förvåning upptäckte
att jag är inbjuden på ett Blingo party nästa vecka
hos finaste vännen Jenny.
Hade helt missat den inbjudan men blev väldigt glad.
Här ska shoppas!



Gå in på Blingo.se och se resten av nyheterna,
som vanligt så mycket fint till både stor och liten.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så mycket snyggt! Oj, oj, oj... hur ska man kunna välja?

2012-01-27 @ 18:20:48
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0