Ändrade planer!

Hade sett så fram emot ett pass Pilates på Inpuls ikväll,
men för att alla i familjen ska få sina behov och önskningar
tillgodosedda fick det bli lite andra planer.

Storkillen och pappa i huset for iväg till Ormbergsbacken för slalomåkning,
för det var precis vad de behövde.
Lillkillen och jag stannade hemma och myste tillsammans och rengjorde akvariet,
för det var precis vad vi och fiskarna behövde.
Peter for iväg på skidträning när han kom hem,
för det var precis vad han behövde inför kommande lopp.

Och jag då?

Jag fick en härlig kväll med min son och sen en mysig kvällsfikastund med min andra son,
jag fick andas efter två otroligt intensiva dagar,
och jag ska premiärtesta mitt Yogaprogram på Wii,
för det var precis vad jag behövde.


Kommentarer
Postat av: CJ

Åh men vad roligt att du tycker det. :) Slänger upp en tutorial imorgon, kram!

2012-01-18 @ 00:13:22
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0