Blingo shopping!

Ikväll har jag varit på ett Blingo party,
och bara älskar konceptet
att vara hemma med vänner och umgås, fika
och samtidigt bli visad massa fina kläder
som man i lugn och ro kan beställa.

Var hos fina Jenny på party idag
och det var som vanligt så välordnat och fint,
och superduper gott laktosfritt fika.

Här ska ni få se vad för fint det blev denna gång;



Den här sjalen bara älskar jag och var ett självklart köp för mig.


Byxorna till storkillen, återstår att se vad han tycker då han är rätt kräsen.

Så blev det en tröja till honom också,
en grå med cool text på ryggen,
hoppas nu bara han ska gilla den,
då det ibland är omöjjligt att få på honom långärmat.

Tur Blingo har fria returer!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att du kom och för de fina orden om kvällen! Instämmer ang konceptet!

2012-02-01 @ 22:50:18
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Vad roligt att hitta blingo lite här och var på nätet (och oj vad det sprids i bloggvärlden)! Jag är säljare på Blingo och blir alltid lika varm om hjärtat när jag hittar en ny blingo-älskare.



Hoppas att du blev nöjd på visningen!



Mvh Madelene

2012-02-03 @ 01:29:19
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

SV: Oj, jag har bara varit inloggad på min blogg via mobilen och den har inte visat kommentarerna de senaste månaderna (tydligen).



Ja, blingo är en favorit här hemma också. Barnen är stormförtjusta. Och jag både som säljare och privatperson är SÅ nöjd med damkollektionen denna säsong! Det har funnits fina kläder till oss tidigare med, men: Ett stort wow för denna säsong!



Blev barnen nöjda med kläderna?



Mvh Madelene

2012-03-13 @ 16:26:12
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0