ASP Center!

Imorgon ska jag på en heldagsutbildning i Boden med alla mina kollegor samt enhetschefen. När man jobbar inom Kommunen så får man sällan möjligheten till såna här dagar, dagar tillsammans med hela personalstyrkan samlade. Men imorgon bär det alltså iväg till Boden för en utbildningsdag i ASP Centers regi, där vi får grunderna om Autism, Aspberger och ADHD samt förhållningssätt och metoder i arbetet med barn/ungdomar som har dessa diagnoser. Så intressant vet jag med säkerhet att det blir, och roligt har vi kollegor alltid tillsammans. Bäst komma sig isäng snart så man är utvilad och alert imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter som ni har en toppendag framför er!

2012-02-09 @ 22:31:00
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej

Jätte bra dag på ASP, många tankar och ideer. Nästan synd att jag är ledig på måndag men jag hoppas vi kan fortsätta planera och surra på tisdag åxå ;)

Kram

Anna

2012-02-11 @ 08:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0