Sista sommarlovsdagen

Sista sommarlovsdagen för barnen och verkar bli en fantastisk dag. Den tillbringar de med sin pappa med mera bus, bad och roliga upptåg. Själv jobbar jag, men det är helt ok det också då man har ett otroligt roligt jobb.

Blickar tillbaka på den här fantastiska sommarledigheten som inneburit massa mys och tid tillsammans, sol och bad och bus. Lata lediga dagar. Så många skratt och tokigheter. Tillsammans med barnen, familjen och goda vänner.

En härlig sommar har det varit trots att vädret inte alltid varit lika fantastiskt. Men nu efter lediga dagar tillsammans är det dags att börja skola, förskola och jobb igen. Blir så glad när jag vet att vi alla i familjen gör det med glädje och att vi alla trivs så bra på våra respektive sysselsättningar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Törs knappt skriva det... men lik han är Peter på den där roliga bilden =) Nu lär jag ju få mig på skallen av din sambo nästa gång vi ses.... Härliga glada bilder iaf och härligt att alla trivs med sitt!

2012-08-14 @ 23:11:18
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0