Sista semesterveckan!

Imorgon blir första dagen på sista semesterveckan.
Har då varit ledig i fem veckor.
Fem veckor med fokus på familj och att bara vara,
att inte stressa och bara njuta,
ta dagen som den kommer.
 
 
Det har jag lyckats med.
Vi bestämde redan förra året att den här sommaren inte skulle bli några stressmoment
och massa fläng,
utan att ta vara på allt vacker och fint vi har omkring oss.
 
Vi har hunnit med en del och lite kvar har vi att upptäcka och uppleva.
 
Känner på ett sätt att jag gärna hade haft fler lediga lata dagar med familjen,
men samtidigt längtar jag efter kommande termin och allt vad det innebär.
Nya kollegor, nya ungdomar och massa nya utmaningar och skojigheter.
 
Men ska passa på att njuta de här sista 7 dagarna,
och krama ur det sista ur den här ledigheten.
 
Veckan avslutas med Kivijärviloppet som är en årlig tradition för barnen
och förra året premiärsprang jag också.
Tror det blir en repris iår igen.
 
Förra året såg det ut såhär;

Kommentarer
Postat av: Anna

Spring bara spring ;)
Den här sommaren har varit fantastisk :)
Kram
Anna

2012-08-06 @ 08:02:22
Postat av: Anna

Spring bara spring ;)
Den här sommaren har varit fantastisk :)
Kram
Anna

2012-08-06 @ 08:02:35
Postat av: Anna

Spring bara spring ;)
Den här sommaren har varit fantastisk :)
Kram
Anna

Svar: En absolut fantastisk sommar har det varit då jag haft chans att ladda massa energi.
Marion

2012-08-06 @ 08:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0