Springtur

Imorgon börjar jag lite senare och riktigt längtar efter förmiddagens springpass. Känns så härligt att vara igång och är i fasen då jag verkligen längtar till nästa gång.

Just nu är det intervall pass som gäller, intervaller för att vänja kroppen vid att springa för att förebygga skador. För att bibehålla lusten att fortsätta. Att öka långsamt och hela tiden förbättras.

Mitt första mål är Vårruset där jag SKA springa på mindre än 30 min. Nåt att sträva efter men inte omöjligt.

Bäst hoppa isäng för att ladda för morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Riktigt imponerande om du klarar den tiden efter att ändå ha tränat löpning så pass kort tid! Kör hårt!

2012-04-20 @ 16:20:55
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Ingenting är omöjligt Marion :)

Kram

Anna

2012-04-20 @ 22:46:41
Postat av: Marion

Det ser jag som en utmaning Jenny, nu bara måste jag fixa tiden :)

2012-04-21 @ 18:36:48
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0