Lovely Lördag!

Har verkligen fått sova ut idag,
vaknade först 7 och tänkte ligga och dra mig,
men hips vips var klockan nästan 9.
Såna sovmorgnar är man inte direkt bortskämd med.

Lite turkisk yoghurt och färska bär samt en kopp kaffe
framför Nyhetsmorgon fick starta upp den här dagen.
Rätt ok start faktiskt.

Vidare fortsätter lördagen med lite plock och fix härhemma,
har några projekt som ligger på lager.

Blir strax en joggingtur med härlig musik i lurarna.




Har börjat gå igenom alla foton från Thailandsresan
och hittade det här.
Tänk så vackert att det växer Orkidéer fritt ute,
har riktigt inte så gröna fingrar.

Men kortet påminde mig om att jag ska iväg och köpa lite nya blommor,
bla en ny orkidée.

Hoppas ni också får en Lovely Lördag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är duktig på att köpa hem blommor:)De ska jag åxå bli tror jag ska investera redan i dag :)

Kram

Anna

2012-04-14 @ 12:53:47
Postat av: Marion

Det tycker jag absolut du ska göra Anna,

lite färska fräscha blommor gör så stor skillnad hemma

och för humöret.

2012-04-14 @ 16:47:51
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0