Firar lite ikväll!

Ikväll är jag lite extra glad och lite extra sugen på lite godis.

Sagt och gjort, lite godis framför tv:n och Desperate Housewives.

Nöjd över att min onda tand fått sig en omgång hos tandläkaren och nu håller sig lugn.

Nöjd över att jag idag fick beskedet att jag inte hade salmonella som vc trodde utan bara någon annan besvärlig bacill.

Nöjd över att jag och barnen nu har några dagars påsklov med lite roligheter inplanerade. Friska och glada!

Nej nu ska jag smaska vidare och njuta av livet.


Kommentarer
Postat av: Marion

Godis är gott!

2012-04-10 @ 22:15:57
URL: http://marionsblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som du har mycket att vara glad över och jag är glad att du är glad;)

Ha de härligt

Kram

Anna

2012-04-11 @ 07:09:25
Postat av: Anna

Mycket gott :)

Anna

2012-04-11 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0