V A B



Idag var det dags för första vab dagen för terminen.
Såhär sjuk som på bilden är inte W,
men ändå så pass att han inte fixar en dag på fsk.

En hemsk hosta som hållit både honom och mig vakna stora delar av natten.
Ingen feber som det verkar  än så länge.

F ville gärna gå och träffa lite kompisar på fsk några timmar,
så vi körde iväg honom i regnet,
och nu är det mys till max som pågår här för oss.
Lyxade med en glass (det hör ju till när man är sjuk va?)
och nu är det lek med Carsbilarna som gäller.

Passar alltså själv på att få en stund framför datorn,
även om jag helst hade velat lägga mig och vila lite.

Är rätt mysigt att få rå om bara ett barn ibland,
och då särskilt när de inte är jättesjuka.
Extra mysigt när regnet öser ner ute,
 och man inte behöver känna att man måste gå ut.

Nu ska jag fortsätta vabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0