Kvällens party!

Ikväll var jag bjuden på ett härligt Me&I party hos en god vän,
och var som vanligt fina kläder,
trevligt sällskap,
och gott fika!

Shoppade lite både till mig och barnen!

sweatjacket
Den här snygga till Filip som inte alls ville ha några tröjor,
men den här!

socks autumn
socks scooter, owls & creepy
Nya härliga strumpor till barnen, det behövs alltid.

tunic with kurbits
Och så lite fint till mig själv också såklart!

Det fanns mkt fint till både stor och liten,
men kanske mest till mammor. Hade allt lite svårt att välja.
Kika in på Me&I och inspireras.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Spanade in den svarta tunikan som är på bilden i det här inlägget, men valde till slut den svarta cardigan med knapp. Vill ha båda helst...

2011-09-13 @ 21:23:28
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion

Fanns mkt jag själv ville ha, typ cardiganen, yogabyxorna och svarta jeansleggingsen.

2011-09-13 @ 22:11:39
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0