Måndagslistan

När jag började blogga hittade jag massa nya spännande bloggar att följa,
det är som en snurrande spiral.

Det är så inspirerande och roligt att läsa vad andra gör, bakar, lagar och hittar på.

För ett tag sen stötte jag på bloggen Jennyn där hon startat något som heter måndagslistan.
Kul grej där man kan peppa sig själv inför veckan och fundera över vad som är bra i ens liv.

Här kommer min första MÅNDAGSLISTA;

IDAG MÅNDAG, ÄR JAG GLAD FÖR ATT ...

*
 jag har ett roligt och inspirerande jobb att gå till.

* det är en underbar sommar som inte är slut än.

* mina barn har så fin pappa som tagit med de till stugan några dagar.

* jag har några dagar för mig själv då några projekt ska slutföras.

* jag har en underbar familj!

Häng med du också på Måndagslistan och sprid glädjen vidare.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där med att stanna upp och se vad vi har att vara glada och tacksamma över-det är viktigt. Det påminner om den tacksamhetskalender jag haft på bloggen tidigare.

2011-07-25 @ 21:42:58
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0