Lucka 23 i Tacksamhetskalendern!



Idag är jag tacksam över den mysiga stunden
jag fick tillsammans med lilleman på tu man hand.
Vi handlade sista julklappen,
handlade ett julpyssel
och tog en mysig fika tillsammans
på Hildurs Kök.
Där hann vi i lugn och ro samtala
om tomten och julen
och allt som händer imorgon.

På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.

Häng på du också innan du lägger dig om kvällarna,
vad är du tacksam över just idag?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sådana där tillfällen är så mycket värt! Snyggt med bild och siffra.

2011-12-23 @ 21:53:28
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion

Nu när jag börjat använda Photoscape kan jag trixa och fixa fram mina egna luckor :),

verkligen ett superbra program.

2011-12-23 @ 22:07:00
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0