Bloggaward!



Fick en sån fin bloggaward av bloggerkskan
mindfulnessmamma.
Jättemycket tack, så roligt att bloggen uppmärksammas.

När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

Mina bloggawards går till;

1) Jenny - min fina vän och inspirationskälla i livet. Med hennes blogg
med kloka tankar och ord, tankar om livet och om att uppskatta det man har.
Tack för att du finns i mitt liv och att du delar med dig på din blogg.

2) Gizmolina -  det var en av de första bloggarna jag började följa. En livsstilsblogg
i positiv anda, med massa inspiration om inredning, kläder, barn, Thailand.
Man blir alltid glad av att titta in här.

3) Bara en kaka till - en av mina favoritbloggar vad gäller matlagning, bakning, godis mm.
Här hittar man alltid massa inspiration till att greja i köket.

4) Jennys matblogg - här får man inspriration till köket och även lite inredning. Hon tillverkar det ena godare än det andra, många vardagsrecept och andra recept som är väldigt användbara.

5) Livsglitter - en blogg om ljuva ting, vackra bilder, pyssel och trix. Här har jag fått
 inspiration till mina bilder och massa guidning i Photoscape.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men så fina ord! Så glad jag blir.

Vilket fantastiskt vackert ord, livsglitter!

2011-12-23 @ 19:12:37
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Jennys matblogg

Vad snällt - Tack så mycket för det fina bloggawards! :)

Hoppas din julafton blev som du hoppats.och god fortsättning



2011-12-25 @ 08:38:36
Postat av: Helena / Bara en kaka till

Ooo, tusen tack för bloggawarden! Vad glad jag blir! Många kramar till dig, och god fortsättning! :-)

2011-12-26 @ 15:41:13
URL: http://www.baraenkakatill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0