Nu är kalasen slut för denna helg!



Det har varit en intensiv, social och rolig helg
med många tillställningar.
Kalas och middagar har avlöst varandra.

Ibland önskar jag att inte allt kom samtidigt,
så man liksom kunde njuta mer av var och ett,
men sånt går ju inte att styra över.
Ibland hopar sig trevligheterna.

Idag var det prinsesskalas för William,
vilket var en väldigt välordnad tillställning,
och viktigast av allt var att barnen hade så roligt.
Själv satt jag en bit bort med kaffe och mat
och fick lyxen av att bara vara en liten stund.

Efter middagen var det dags att fira min vän,
för fika, surr och bus för barnen.
William somnade utmattad i bilen på väg dit och missade hela kalaset,
han sover än och förhoppningsvis hela natten.
Vi övriga fick gott fika och trevligt sällskap.

Presenten till Ninni var köpt på Hafva 
och var en muffinsburk fylld med chokladgodis.
Bra present till både stor och liten.

   

Tidig kväll blev det för barnen efter allt kalasande i helgen,
och blir nog detsamma för mig.
Vardag imorgon igen
och
vi bestämde att imorgon kväll blir det en myskväll,
bara jag och barnen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

En sådan där burk gav vi till en 8-åring för inte så länge sedan. Mkt uppskattat även av ett barn! Som vi brukar säga... på Hafva hittar man presenter åt såväl liten som stor.

2011-08-28 @ 21:29:38
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion Thorneus

Det var av dig jag fick tipset,

du ger mig mkt inspiration fina vän.

2011-08-28 @ 21:37:05
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0