Kvällens 3 positiva

Kvällens 3 positiva hjälper mig
 att stanna upp lite och fundera på dagen som gått,
och uppmärksamma 3 positiva saker som hänt.

Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.

Kvällens

positiva

1.
En omtänksam kollega till mig tog tag i att anmäla en utsatt familj,
som förhoppningsvis leder till att de och särskilt barnen får hjälp.

2. När jag ser barnen tillsammans med djur, ikväll både katt och hund, och glädjen att få prata och leka tillsammans.

3. När jag fick en medhjälpare till kvällens middagsmat,
så mysigt att laga mat tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas åxå att de ska ge resultat, kan vara väldigt envis :) Soc kan få flera samtal....

2011-08-31 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0