Härliga lördag!



Igår sov jag bort mest hela kvällen i feber och frossa,
och så skönt att jag kunde göra det också,
och Peter och barnen for iväg till Kallax och annat skoj.

Peter som laddade med rökta räkor, aioli, västerbottensost, baguette, sallad, vitlöksklyftor
och såklart ett gott vitt vin till det,
och jag bara sov.

Men alla godsaker fanns kvar idag när krafterna kommit tillbaka,
så det blev en riktigt mysig lördagslunch istället,
dock utan vin.

Hela familjen har bara grejat på här hemma i lugnan ro,
och det blev en sån där mysig start på helgen som jag vill ha.
Sen iväg för lite födelsedagspresentfix jag och William,
besökte härliga butiken Hafva.

Hittade underbara presenter till både stora och små tjejer som ska firas i helgen.
Vi har inte mindre än tre kalas att besöka.

Blev söta pysseldockor till tjejerna,
en ballerina till en danstjej,
och en prinsessa till en prinsesstjej.
En slags träfigur att måla, glittra och smycka.
Garanterat uppskattat.

Stora tjejens/mammans present får jag hålla hemlig,
då hon ibland besöker bloggen.
Visar den efter kalaset istället.

Nu är barnen på kalas och jag ska bara slappa till vi ska iväg
på middag ikväll.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Rökt vin? Ja, Hafva är verkligen en fin presentbutik för såväl liten som stor.

2011-08-27 @ 16:04:11
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion Thorneus

Rökta räkor menade jag, ändrat och klart.

Man hittar presenter för alla där.

Toppenbutik.

2011-08-27 @ 16:20:29
URL: http://marionsblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Insåg att du nog menade något annat... Ja, och fina paket får man alltid också!

2011-08-27 @ 16:28:40
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0