Bloggtips

Min fina vän Jenny har en blogg som jag vill tipsa om.

www.mindfulnessmamma.blogg.se

Här kan du inspireras och hitta glädjekällor,
som sprider sig som ringar på vatten
så snart har du själv ett leende på läpparna
och tänker på allt fint du har omkring dig.

Det senaste tillskottet på hennes blogg är inläggen om Dagens mindfulness,
Jippie säger jag som är en avgudare till mindfulness och tanken kring det hela.

Kika in här och läs första inlägget om Mindful parenting.

Missa inte den här bloggen,
du kommer inte bli besviken,
jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, tack fina du! Jag blir så glad och rörd!

2011-08-03 @ 22:31:52
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0