Blingo party



Nästa vecka ska jag på mitt första Blingo party
och har redan hittat flera favoriter.

Det är så mysigt med dessa kläd/inrednings/mm partyn,
det är ju ett alldeles utmärkt sätt att umgås
och samtidigt shoppa lite.
Och shoppa är ju alltid skoj :)

Gå gärna in på blingos hemsida och inspireras,
älskar dessa unisex kläder som förvirrar mina barn,
"är det där kläder för pojkar eller flickor?"
frågade Filip om trumsetströjan som en tjej har på sig.
Yes, då har man lyckats med unisexkläder,
när min son inte vet skillnaden.

För er som inte känner honom så är han
väldigt noga med sina kläder och kan inte ha tjejkläder
som tex röda kläder.
Bara idag hade vi en lååååång diskussion då hans regnbyxor var blöta
och extragalonisarna är röda, han bara kunde inte sätta på sig dem,
men ville såklart ändå gå ut.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men det är ju just det... då är det unisex! Passar lika bra till flicka som pojke. Min son är ju som du vet väldigt förtjust i just rött och har nog alltid varit.

2011-08-18 @ 23:16:52
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltid kul med nya kläder :)

2011-08-19 @ 08:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0