L.Y.X

Det regnar ute, barnen och deras pappa är borta på kalas och jag bara är.
Så skönt med en stund alldeles själv.

Lite paddan och godis från igår.

Ska lägga mig och vila en stund innan jag drar på mig joggning kläderna och far ut på en tur på Ormberget.

Jag kämpar på med joggandet fast det där flowet inte riktigt infunnit sig. Det är skönt när jag väl kommer iväg och kämpar på med alla mina pass. Men saknar Flow i stegen. Den där riktiga känslan av att flyga fram och det går så lätt.

Men om jag fortsätter kämpa så vet jag att jag snart får flowet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att de kommer jag hoppas på att de nya skorna ska ge de lilla extra :)

kram

Anna

2012-06-03 @ 13:41:08
Postat av: Jenny

Håll ut-plötsligt händer det!

2012-06-04 @ 21:25:38
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0