En rolig kväll!

När man jobbar inom skolans värld är det avslut den här tiden på året. Säcken knyts ihop för läsåret och man får chans att utvärdera sitt arbete.
Jag har de två senaste åren fått jobba tillsammans med tre härliga kollegor på Zkatans Ungdomsfritids. Det har varit en väldigt utvecklande, rolig och lärorik tid. Vi Zkator har lärt känna varandra väl och har nu nya personer i mitt liv som gjort ett avtryck.

Men allt gott har sitt slut och det är dags för oss att gå åt skilda håll. Vår verksamhet slås samman med en annan och byter namn och arbetslaget splittras. Jag kommer fortsätta jobba med samma ungdomar men med nya härliga kollegor.

Igår var vår sista arbetsdag tillsammans bara vårar gäng och det var en dag med både vemod och många skratt. Avslutade med en middag ute på stan. En tokig och rolig kväll med många kloka tankar och många galna skratt.

Tack för igår mina fina zkattanter och tack för de här åren. Ni har påverkat mig mer än ni tror.


Kommentarer
Postat av: Anna

Marion, jag har verkligen lärt mig massor under dessa år och både tagit körkortet, läst kurser och fått goda råd. Du har knuffat på, tur för mig :)

Kram

Anna

2012-06-08 @ 11:36:41
Postat av: Marion

Fast du har ju gjort allt själv :)

2012-06-09 @ 10:02:42
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0