Veckans meny!

Den här veckans meny är klar,
och handling står på planeringen idag för mig och barnen.
Perfekt en sån här snöig dag.

Tänkte dela med mig av mina tilltänkta middagar
i veckan,
kanske för att sprida lite inspiration även till dig.

Måndag - Fisksoppa med smak av saffran
från Jennys Matblogg.
Tisdag - Snabba kycklingwoken
från Lätta och Goda recept
Onsdag - Köttfärssås och spaghetti med en god sallad
Torsdag - Pizzakalas hos en kompis.
Fredag - Räkor Indienne
från ICAs Billiga Veckan
och tänkte mig Leilas Chokladfondant till efterrätt.





Ser fram emot en god matvecka!


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Ja, det var det verkligen :) Tomteskumsfrostingen rekommenderar jag speciellt!

2012-01-02 @ 15:31:09
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0