Familjen komplett igen!

Min sambo har ett jobb då han periodvis är på annan ort och jobbar. Just nu är det en sådan period då han vissa veckor jobbar 7 dgr borta.

Igår kom han hem igen, alltid lika efterlängtad av både mig och barnen. Veckorna rullar på rätt bra ändå med lite organisering och hjälp från omgivningen, men det där lugnet infinner sig inte riktigt.

Lugnet när man vet att man inte är själv om något händer, lugnet att någon lyssnar på kvällen om hur dagen varit, lugnet att fixa vardagen tillsammans.

Älskade älskade sambo och barnens pappa som idag tex fixade godaste fiskrätten och sedan for iväg med barnen så att jag nu kan sitta här med en kopp kaffe och blogga.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är bäst-när alla är samlade!

Så fina ord du lämnade i min blogg-rörd!

2012-04-17 @ 19:51:16
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Underbart :)

Kram

Anna

2012-04-17 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0