Kvällens 3 positiva

Kvällens 3 positiva hjälper mig
 att stanna upp lite och fundera på dagen som gått,
och uppmärksamma 3 positiva saker som hänt.

Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.

KVÄLLENS

POSITIVA

1)
Jag har haft en underbart underbar mysig kväll med barnen, spelat spel, byggt lego och avslutat med film och popcorn.

2) Blir långhelg för oss då jag tog ledigt imorgon och efter en intensiv tid bakom oss så ska det bli så skönt att mysa på i helgen.

3) Glädjen och energin hos min sambo som packar, handlar och förbereder för helgens fiskeresa. Vi kommer sakna honom men vet också att det betyder mkt att på egen hand göra sånt man brinner för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0