Kvällens 3 positiva

Kvällens 3 positiva hjälper mig
 att stanna upp lite och fundera på dagen som gått,
och uppmärksamma 3 positiva saker som hänt.

Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.

KVÄLLENS

POSITIVA

1)
Jag som älskar att vila, hann vila en bra stund efter middagen idag när Peter och barnen var ute på vift.

2) Det löste sig så bra på jobbet att jag kan vara ledig hela fredagen, jippie!

3) Jag har så fina kollegor som man kan stöta och blöta saker med. Tack för att ni finns och lyssnar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så härligt med en ledig fredag! Då kan du komma och dansa lite Afrikanska Moves på kvällen!

2011-09-07 @ 23:09:27
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion

Tyvärr är jag bara ledig på dagen,

jobbar kväll och då blir barnen hos farmor.

Peter ska iväg och fiska hela helgen.

Annars gärna.

2011-09-07 @ 23:12:38
URL: http://marionsblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för att du åxå finns får både en spark i rumpan och goda råd.....

Kram Anna

2011-09-08 @ 13:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0