Biblioteksbesök

Idag tog jag och barnen en utflykt till
Björkskatans Bibliotek,
en liten oas för hela familjen.

Böcker i stort utbud för stor och liten,
samt underbart trevlig personal.

Jag har en tid varit ute efter en ny bok att läsa
 och fick igår en rekommenderad för mig,
men det var jag tvungen att beställa
så det fick bli en annan.
Som jag verkligen ser fram emot att hugga i.


Bild från www.miriamsennehed.se


"Anna och Lisa är två tonårstjejer som är bästa vänner och tillsammans gör dom allt. Utseende, festa, killar, dans och kärlek är viktigt för dem. En dag råkar Lisa ut för en olycka och tvingas sluta med dansen och blir snart deprimerad. Med tiden börjar Lisa och Anna festa allt mer och snart introduceras droger i båda deras liv. Allting känns spännande och roligt i början enda tills Lisa utvecklar ett drogmissbruk."

Berättelsen är baserad på verkliga personer och händelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0