En yr höna!



Idag har jag verkligen varit som en yr höna. Blir alltid såhär inför en resa, resfeber kallas det nog :).
Jag stressar runt runt runt och får ändå inget gjort utom att stressa.
Gjorde en hederlig lista på vad som skulle göras och packas inför morgondagens resa
och plötsligt föll allt på plats.
Gjorde bort lite ärenden och insåg snart att det ändå inte var oöverkomligt att hinna göra allt.
Tänk vad en enkel lista kan göra.

Ett besök hos familjen Enbom gav mig ett avbrott i stressen och lite tid att tänka på annat,
så skönt och välbehövligt.

Sista bitarna ska på plats innan vi åker imorgon tidigt på morgonen,
men nu är jag i fas igen.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 21:03:39
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Marion Thorneus

Kul att du gillar bloggen. Den är ju alldeles nystartad så uppskattar gärna lite feedback på vad jag ska skriva mer/mindre om?

Hoppas du fortsätter läsa.

/Marion

2011-07-20 @ 23:41:21
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0