MellandagsREA shopping!

Idag har jag fyndat lite på mellandagsrean,
men inte på stan för trivs alltför bra här hemma.
Men även på nätet är det rea i dagarna.

Klickade hem lite till mig själv från Blingo.



En klänning jag tänkt på men tvekat lite men när jag såg den
på min väninna idag så bestämde jag mig.


Den här snygga såg jag på en blogg för någon dag sedan och nu när den var på rea
fick det bli en sån också.

Kolla in Blingos hemsida, så mycket snyggt för både mammor och barn.
Tyvärr hittade jag inget till barnen på rean nu, fel storlekar.
Just nu har Blingo 60 % på allt och fraktfritt,
så passa på ifall du suktat efter något.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den är så skön också den gröna!

2011-12-29 @ 14:21:52
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion

Jag längtar till den kommer med posten.

Den var så snygg på.

2011-12-29 @ 20:17:12
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0