Lucka 4 i Tacksamhetskalendern!



Idag är jag tacksam över att få ha härliga, lata, sköna dagar
tillsammans hela familjen.
Det är värt så mycket
då veckorna mest rullar på med än det ena,
än det andra i planeringen.
Helgen ger möjlighet till avkoppling, vila
och reflektion.
Har haft en så mysig helg tillsammans hela familjen,
och blir ju lite speciellt såhär inför juletider,
med extra mycket mys.


På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket värdefullt! Ingen fikadate ikväll mao.

2011-12-04 @ 21:37:06
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0