Lucka 20 i Tacksamhetskalendern!



Idag är jag tacksam över att juletider gör att man tar sig tid att träffa
familj, vänner och bekanta,
på ett annat sätt än övriga året.
Det blir liksom extra viktigt att ta sig tid för varandra.
Vänner och familj som kommer hem,
som man inte träffat på länge.
Har många mysiga möten att se fram emot närmsta tiden,
och ett av de var idag när lillebror kom förbi,
som jag inte sett på ett tag då han mest är och jobbar borta.

På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.

Häng på du också innan du lägger dig om kvällarna,
vad är du tacksam över just idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0