Ingen vanlig dag idag!

För det är ingen vanlig dag,
det är faktiskt min födeledag,
HURRA HURRA HURRA!



Idag fyller jag alltså 34 år
och har fått fira min dag precis som jag önskar.
Utan större firande utan bara tillsammans
med min familj och en god vän på kvällen.
Jag bjuder sällan in på kalas utan om man vill
komma är man välkommen,
men blir aldrig nåt stort.

Fick sovmorgon imorse innan det självklara
ballongregnet inträffade.
Sång, ballonger, paket och en teckning
och så uppdukad frukost.
Kan man få en bättre start på dagen?

Dagen har vi tillbringat på Ormberget hela familjen,
med pulka och slalomskidor,
då min son tog premiärturen i backen.

Bjöd på den farligt goda Devil's food chocolate cake

på eftermiddagen då lite familj kom förbi.

Och avslutade med en fika med en god vän på
nya caféet Friends.
Mysigt att sitta och surra och träffa lilla bebben.

Det riktiga avslutet på kvällen är nu med ett glas vitt
och mitt <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, jag älskar Devil's food chocolate cake! :))

2011-12-28 @ 11:30:27
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så smarrigt det där ser ut!

2011-12-29 @ 23:58:35
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion

Den blev kanske inte riktigt lika perfekt och snygg som Leilas, men väldigt god.

Jag dekorerade min med halvtinade hallon och det behövdes nåt som bröt mot det sliskiga.

Mums!

2011-12-30 @ 00:15:53
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0