Nätshopping!


När man jobbar heltid och har familj, barn och ett hem att ta hand om,
man vill träna, träffa goda vänner
och annat som hör livet till,
så räcker tiden inte riktigt till för att springa på stan.

Det kan ju vara så trevligt förstås,
men på senare tid har jag börjat nätshoppa.

Man kan göra det när man har tid
och i lugn och ro,
man hittar det mesta på nätet.

Ikväll klickade jag hem lite nytt från
Nordljus
som är en av mina favvosidor.

Inredning, presenter, smycken, kläder
och massa inspiration.

Ikväll klickade jag hem;

   

Längtar tills paketet kommer.

Kika in där du också, de har mycket fint och många trevliga märken.


Kommentarer
Postat av: jenny

Är det det på klädrean du fyndat? Jag gillar verkligen också Nordljus.

2011-08-11 @ 13:13:16
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion

Japp passade på att fynda lite på rean.

Det är ofta bra erbjudanden där.

2011-08-11 @ 16:14:16
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0